poniedziałek, 18 sierpnia 2014

70# Wyniki rozdania + Zakupy!

Jestem! Prawie na dobre bo czeka mnie jeszcze jeden wyjazd, ale to za 1,5 tygodnia :)
Dzisiaj post dwuczęściowy. Jeśli jesteście ciekawi wyników i nie tylko to zachęcam do czytania!
Już mnie oczy bolą od liczb i Waszych nicków :D. Masakra.
Muszę Wam napisać, że naliczyłam 357 losów. I jeśli się nie pomyliłam to do rozdania zgłosiło się 225 osób!
Jestem pod wielkim wrażeniem popularności tego konkursu. Oczywiście nie był to ostatni na moim blogu.
Ale nie przedłużając...
Główna nagroda trafia do:
InfallibleLifestyle!
Gratuluję!

Postanowiłam również wylosować niespodziankę dla jednego z moich Top Komentatorów.
Czerwona Filiżanko! Moje gratulacje :)
Dziewczyny, przeczytajcie jeszcze raz Regulamin i odezwijcie się do mnie - na mojego maila :).
Jeszcze raz: Bardzo Wam gratuluję i czekam na wiadomości.
A teraz pora na dalszy ciąg postu.
Odnośnie zakupów... obawiam się, że niestety będę musiała przygotować jeszcze dwa kolejne posty zakupowe. I wszystkim tutaj obiecuję, że nie kupię nic do... hmm, do... października. Nie. Niestety nie mogę obiecać bo czeka mnie wyjazd jeszcze za granicę a tam na pewno poczynię jakieś zakupy :D.
Jestem straszna. Ciekawie kiedy to wszystko zużyję...
Kolejna porcja nowości, zapraszam!
- Eveline, arganowy olejek: dorwałam na promocji w Super Pharm. Mój Bio-Oil powoli się kończy więc skusiłam się na coś innego. Kosztował mnie około 13zł.
- Soraya, serum do biustu: kupione w Super Pharm za 9,99zł. Jeszcze go nie używałam bo wykańczam krem Palmer's.
- Skrzyp, kapsułki by wzmocnić włosy: były w promocji w Super Pharm za 5 zł :D.
*
- Pease, dwa lakiery: kosztowały niecałe 12 zł (oba). Dzięki nim mogłam dostać...
- Pease, olej jojoba: za 5 zł! Aż grzech byłoby się nie skusić.
- Pease, podkład: dostałam za darmo za zakupy :)
*
- Nivea, olejek do ciała: kupiony w Ustroniuna przecenie. Później spotkałam go w jeszcze niższej cenie, ale drugiego nie kupiłam :D. Kosztował niecałe 9zł. 
*
- Tarka i pilnik: zakupione w Biedronce, za (chyba) 5,99zł.W moim przyszłym denku znajdzie się moja poprzednia tarka, która mi się połamała, poza tym już był czas by ją wymienić :). Pilnik nie jest jakoś specjalnie dobry. Raczej mizia, a nie piłuje.
Kolejna porcja moich zakupów za nami. Przeżyliście? Mam nadzieję, że tak bo robi się coraz bardziej kolorowo :D.Moje wyjazdowe zakupy i nie tylko są naprawdę spore...Muszę pójść na jakiś odwyk. Albo do pracy! Hm, chyba najlepiej pójść i na odwyk i do pracy :)
Was również tak porywa szał promocji? Mnie strasznie, jak zresztą widać.
Napiszcie czy znacie któryś z tych kosmetyków :).
Oczywiście odkładam część nowości (zwykle podwójnych :D) na następne rozdanie. Zbliża się wielkimi krokami, ale jeszcze nie wiem kiedy dokładnie je ogłoszę. Muszę wymyślić jakąś specjalną okazję.
Czekam na Wasze komentarze!
Trzymacie się.


122 komentarze:

  1. Dziękuję miło mi niezmiernie, już wysyłam maila:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! :))
    Gdzie jedziesz za granicę? :D
    Rób rozdanie bez okazji albo poszukaj jakieś równie głupie święto (np. smażonego placka :D) i urządź z tej okazji rozdanie xD
    Ja chciałabym jeszcze skorzystać z promocji -25% na pędzle Hakuro... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie promocja na Hakuro jest? Albo lepiej żebym nie wiedziała to nie będą mnie kusić :)
      A najbardziej chyba się opłacały zakupy w Paese :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn, a z Tymi zakupami to nie jesteś sama. Ja miałam zrobić sobie post od zakupów, ale właśnie się dowiedziałam, że od 28 sierpnia chyba będzie dostępna nowa promocja kosmetyczna w Biedronce i to dopiero część pierwsza:) Jak żyć z tymi promocjami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo dziewczyny,gratuluję :) zakupy tez fajne,ja powoli tez przygotowuję się do postu zakupowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład z paese mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom :) A z zakupami ja też zacnie poszalałam i chodzi za mną kolejna rzecz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczyny!!!świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ! ;-)
    Kurczę, a ja myślałam, że to ja dużo kosmetyków kupuję ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Zakupy udane :) Ciekawią mnie produkty Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne nowości :) i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:) Widzę serum ujędrniające z Perfecty- sama stosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ;) aż grzech nie skorzystać z takich zakupów ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. daj znać czy skrzyp się sprawdził, bo szukam czegoś dobrego co wzmocni włosy od środka;) fajnie że już wróciłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy robieniu zapasów robi mi się często problem z tym gdzie to trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzieś tak tanio dorwała ten olej z Paese? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :)) Z Paese znam jedynie puder, ciekawe, jak lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!
    Co do podkładu z PAESE to mam, nawet dwa, kupiłam jak była promocja 2 za 10zł.
    Powiem, że na zimę dobry, szkoda tylko, że pachnie magi (przyprawą xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt pachną paskudnie, firma Paese powinna popracować nad odpowiednim zapachem bo ten jest odpychający.

      Usuń
  20. Ile nowości. :) Ja staram się ograniczać zakupy, zwłaszcza jak widzę promocje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :) Faktycznie za 5 zł to aż grzech nie wziąć

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, a podkład z Pease z chęcią bym wypróbowała
    Mam bronzer z tej firmy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :) taki szał promocji z gratisami to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale miła niespodzianka, już piszę maila :) Gratuluję również top komentatorce ;)
    Ja dzisiaj też kilka rzeczy kupiłam i muszę je dopiero rozpakować :D Z Twoich zakupów zaciekawiło mnie to serum Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie miałam nic z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :)
    a z zakupów jestem ciekawa kremu do biustu, przyznam, że nigdy nie miałam specyfiku specjalnie do tej części ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znów się nie udało, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo moje gratulacje :* :) A co do niespodzianki to byłam tak blisko och tak blisko haha :D Zakupy jak zawsze rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zakupy, mnie ostatnio porywa szał zakupów szkolnych nigdy nie sądziłam, że kompletowanie wyprawki dziecku może być takie przyjemne.

    Fajnie, że jesteś. Niedługo blogerek przybędzie, bo zimno na dworze sie robi, a wiadomo w wakacje każdy woli spędzać czas na powietrzu, nad morzem, itp. niż przed komputerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje wygranej.!

    Kosmetyki bardzo ciekawe.mam teraz ten olejek arganowy z Eveline i bardzo polecam. ;)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje Zwyciezczyniom :) O zakupach nic nie mow ...bo ja jestem uzalezniona hihhi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulację ;) mam tak samo z zakupami ;) kilka pozycji z twoich bardzo mi by się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z Twoich nowości znam tylko olejek Eveline i bardzo go lubię :)

    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje wygranym.
    Zakupy fajne, lubię kosmetyki Paese ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluje zwyciężczyni ;D ciekawe jak sie sprawdzi olejek do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeżyliśmy :P Ja chętnie przeczytam Twoja recenzję- Eveline, arganowy olejek :)
    Fajne zakupy! czekam na ciąg dalszy :)
    Gratulację wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję dziewczynom :)
    a zakupki fajne,nic nie miałam :) chociaż pilnik tak,a tarkę planuję kupić

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje! A zakupy - No cóż... U mnie tez zawsze ma byc nic wiecej, a....

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję :)
    zaintrygowało mnie serum z sorayi :p

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje dla zwyciężczyń! Świetne zakupy! Olejek arganowy od eveline jest bomba :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję! :) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję :) Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuje za zabawę - gratuluję zwycięzcą :)
    Jakie piękne zakupy oj i ja bym się na takie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zakupy są super :)
    podobają mi się !!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje dla zwyciężczyni :D
    Z zakupów przydałaby mi się taka tarka z pilnikiem - fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję zwyciężczyniom :)
    Olej jojoba chętnie sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam kiedyś taką tarkę ale po dość długim używaniu takich rzeczy doszłam do wniosku, że lepsze jest regularne używanie peelingu - najlepiej domowego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gdy jestem w drogerii, promocje atakują mnie z każdej strony :<

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam kosmetyki marki Paese!

    OdpowiedzUsuń
  51. Daj koniecznie znać coś o tym olejku z nivei! Widziałam go na zagranicznych stronach kilka razy a u nas pierwszy raz :) Nawet nie wiedziałam że jest dostępny!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie obiecuj, nie obiecuj :D Zawsze się po drodze trafi jakaś promocja czy tak zwany deal życia :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję ;)) . To zależy jeszcze co jest przecenione :p .

    OdpowiedzUsuń
  54. gratuluje ,super zakupy czekam na recenzje oleju arganowego !
    mozesz kliknac w ostatnim poscie jesli to nie sprawi ci problemu
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluję :) a zakupy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje :)
    A zakupy patrzę, ze udane <3

    OdpowiedzUsuń
  57. jaka maseczka była gratisem do produktu Nivea?:)
    Tarka i pilnik w takiej cenie- super!

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję ;)
    A produkty fajne, ciekawi mnie olejek Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję ;]

    ciekawe jak z atomizerem w olejku Eveline, u mnie po 1 razie się zepsuł :( mam nadzieję, że u Ciebie będzie działał :)

    OdpowiedzUsuń
  60. gratuluję zwyciężczyniom :)
    nowości bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow! Ladne kolory lakierow :) Gratulacje dla zwyciezcow!

    OdpowiedzUsuń
  62. Też kiedyś brałam tabletki ze skrzypem, ale efekt był mizerny. :( / redheadcare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię ten suchy olejek z Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję:)

    Fajne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Niezłe nowości :) Czekam na recenzje ;)
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję :)
    Mam ten olejek z Eveline i jestem zadowolona. Ciekawi mnie serum do biustu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję! ;)
    Życzę szybkich zużyć :p

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna oferta z Paese, sama bardzo lubię ich lakiery piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  69. spore zakupy, ja staram się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję dziewczynom. :) Zakupy fajne, niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ja też gratuluję ;) fajne zakupy, niestety nie testowałam żadnego z produktów, ale oby Ci służyły Kochana wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeśli chcesz zmiany szablonu pisz śmiało a na pewno coś zdziałamy ciekawego ;))

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie miałam nic z Twoich nowości. Również nie oparłabym się tym promocjom i gratisom.

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny blog<3! Można tutaj znaleźć wiele ciekawych rzeczy!
    Będę czytać Twojego bloga!
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
  75. Komentarze opublikuje po zakończeniu konkursu :) Po za tym, jeśli nie chcesz nie musisz pisać nazwiska wystarczy tylko sama literka. Zgłoszenie uznam za ważne jeśli pozostałe warunku zostaną spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  76. Też mam w zwyczaju ulegać promocjom :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalność i wyrażanie własnej opinii :).
Odwiedzam stronę każdego komentującego.
Jeśli interesuje Cię to o czym piszę - zaobserwuj ♥. Daj mi o tym znać w komentarzu! Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).